空に花ちょ
♥ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Affiliates
Stuffs
Bucketlist
Wishlist
FAQ
Contacts
Credits
Extra
Moshi moshi,potato desu~~

Hanacho - 17 - Zalaegerszeg
Lolita|Gyaru
all my love is for my friends and my boyfriend♡
Minendkit kérek hogy a kommenteket a chatbe írják
Köszönöm

Tagboard

1. Azok a régi szép idők... on 2013. augusztus 31., szombat @ 2:30
....amikor még az egészségi állapotom normalitásnak örvendezhetett. És amikor még blogoltam. Szóval újra neki állok,hátha valami megváltozik...és újra minden rendben lesz. Ez valószínűleg marhaság,de szeretném magamat ebbe a hitbe rángatni.
Szóval tegnap elmentünk Gáborral nőgyógyászhoz,komolyan mondom senior tag leszek lassan,csak eddig a kurva gyógyszer miatt mászkáltam oda,most másért. Kiderült végül is,hogy a Balatonon összeszedtem valami fasza kis ritka gombát,ami kicsit keveredett baktériummal,meg ezzel azzal. És kicsit kellemetlen volt,mert mindig figyeltem hova ülök,mégis valahogy beszedtem. Úgy éreztem magamat mint valami fertő baszki:D Aztán a dokibácsi-san mondta,hogy ez eléggé gyakori dolog. Mondom ok,np,minden rendben lesz. Kaptam rá 3 fajta gyógyszert....okay. De végül is a Gábor nem szedett be semmit,mert még olyan állapotba mentem el,amikor még annyira nem fertőző,meg ha igen akkor is csak belül. A gyógyszereket sikeresen kiváltottuk az ügyeletes gyógyszertárban;kaptam 6db kúpot,meg kenőcsöt,meg ilyen bogyókat. A bogyót csak utána kell használnom,ha nem múlik el a cucc. Tegnap este már meg is volt a kúp,meg a kenőcs. Reggel is kentem,és igazándiból a duzzanat nagy része elmúlt,és már nem viszket(mondjuk az is csak pénteken-csütörtökön jött csak) Remélem hamar elmúlik,mert elég kellemetlen. Persze a mama egyből komplikált,biztos a Gábortól kaptam el,mert megcsalt meg ilyenek. Gratulálok. Nem mindenki olyan mint a papa,hogy az első adandó alkalommal félre kúr...

Crossoverhez...crossoverről,annyit hogy kb semmi ötletem sincsen a Sailor Moon x SnK cross-hoz. Vagyis van,csak valahogy a kompozíció nem áll össze. Meg kitaláltam egy másik jót,a Disney-s Szépség és a Szörnyeteg x Howl's Moving Castle. Mind a kettőt imádom,és ehhez ötletem is van,szval lehet hogy ez előbb meg lesz valósítva. A Free! x Csábításból jelesre meg nem tudom kit kivel pározzak össze... Rin meg Castiel egyértelmű,de pl Rei? vagy Nagisa? fogalmam sincsen az a baj...

RT-ről. Lehet neki majd csinálok külön blogot. Nah,de nekem is kedvem lett ilyen FST csinálni hozzájuk,mint Edináék(remélem ez nem számít lopásnak :I) szval csinálgatom ezt is. Meg lassan el kell kezdenem a ruhákat is tervezni,mert kb sehol nem vagyok a sztorival,inkább csak stagnál a fejemben is. Még a karakter leírásokat se fejeztem be szinte...