空に花ちょ
♥ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Affiliates
Stuffs
Bucketlist
Wishlist
FAQ
Contacts
Credits
Extra
Moshi moshi,potato desu~~

Hanacho - 17 - Zalaegerszeg
Lolita|Gyaru
all my love is for my friends and my boyfriend♡
Minendkit kérek hogy a kommenteket a chatbe írják
Köszönöm

Tagboard

2. Szünet desu. on 2013. október 29., kedd @ 8:24
Most már úgy,kb 3-4 napja szünet van. Én úgy terveztem hogy majd szépen neki állok rajzolni,meg folytatom a drót ékszereimet,tomodachiknak csinálok ajándékot helloweenra. Aztán mi lesz belőle? Lófasz babbal,már bocsánat. Amúgy mindig ez van,elkezdődik a szünet,aztán eltespedek,előtte 2 nappal meg akkora álmaim vannak hogy a Csomolungma befosna félelmében. Rohadt régen írtam szóóóóval hol is kezdjem. Még szünet előttről:
A Gábor cuki volt meg aranyos,és vett nekem új telefont ;_; Amúgy a telefonról akarok majd egy kisebb ismertetőt is írni,mert muszáj. Meg mert miért ne. Amúgy ő az új pasim,csak a Gábor még nem tud róla c:
A betegségem újra elmegy,meg vissza jön és már idegekkel nem nagyon bírom,és rohadtul félek attól is milyen szövődményei lesznek. Az a rettegés ami minden egyes felkelés után bennem van,hogy úr isten mikor jön ki újra,mikor,mikor,és amikor kijön(mert miért is ne) akkor meg olyan világfajdalom nehezedik rám,mintha kb rákos lennék,és most kaptam volna meg a diagnózist. Nehezen viselem ezt a dolgot,mert nem egy olyan ember vagyok,aki leszarja,mert tudom milyen szövődményei lehetnek,és ez miatt nem akarom a család alapítás lehetőségét elvenni se magamtól sem pedig a páromtól. Próbálok minél jobban a betegségektől elvonatkoztatni,és nem figyelni rájuk,csak nehéz. Az egyetlen baj,hogy soha a büdös életben nem fog már elmúlni,és örökké kifog jönni.
Más: Most rohadt nagy Naruto Ultimate Ninja Storm lázban égek,mert végre kijött PC-re és juj,jaj,kurvajó. Kb 3 nap múlva megunom és letörlöm szerintem. Majd arról is akarok valami jó kis kivesézést írni. Egyenlőre élvezem,most vetettem a Gáborral egy gamepadot,2k-ért,most talán jól fut majd,és normálisan tudunk játszani.
Amúgy nézegetem folyamatosan az EGL Comm Sales LJ fórumot,hát. Jó ha látok 3-4 havonta MM ruhát,azt úgy hogy kb 70k-t kérnek érte. Na fuck off. Ígérem egyszer majd én is hozok nektek unboxing videót:D